BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday 24 June 2011

Sejuknye!!!

2 hari lepas..macam biase aku bangon pagi kol 5 r an..mase aq bangun ur..PEWH! hujan lebat gile! da r pagi lak ur..sejuk tahap GABAN..nasib baik la rumah ade water heater..takde la sejuk sangat nak mandi...lepas mandi aq pun siap2 r nak pegi sekolah..sebelum pegi sekolah..aku sarapan dulu..kalo biasenye..aku minum air nescafe panas and biskut..my mum memang buat panas2..so aku biar la dulu..biar air tu sejuk dulu..tapi disebabkan hari tu sejuk dia melampau..aku ni da la jenis yang tak tahan sejuk sangat..aku pun ape lagi..biskut aku taruk tepi..tapi air nescafe yang panas ur..aku minum je panas2 ur..hahaha..disebabkan nak hilang sejuk punye pasal..last2..sejuk tak hilang tapi tekak yang sakit..dengan muke yang menahan sakit..aku pergi la tunggu bas..heE~..nasib baik mase tu hujan da reda siket..tapi bile bas sampai..satu lagi maksalah timbul..aku lupe aku naik bas yang ade aircon..da la sejuk..tambah lagi dengan aircon..sampai sekolah..menggegel-gegel badan aku..haha..aku kalo da menggegel ur maknenye nak demam la 2..start mase ke 3..badan aku da lemah da..sampai la mase last baru aku okey..naseb baek tak demam..

                                                                                                                             ~SmilE_KiNG~

0 comments:

folLow me!!